دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه گفت: شیعیان پیرو امام صادق (ع)، باید غیرت دینی داشته باشند و هر زمان گناهی در جامعه مشاهده شد، از خود غیرت نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری،در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمانشاه، با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: در همه حالات و لحظات زندگی دعوت می کنم، به یاد خدا باشیم و خدای متعال را حاضر و ناظر بر خودمان بدانیم.

وی در ادامه خطبه با تسلیت سالروز شهادت صاحب مذهب، وجود مقدس حضرت صادق(ع)، در خصوص شخصیت امام صادق(ع)، گفت: نهضت بزرگ علمی آن حضرت، یک قدری بزرگ و تاثیر گذار که هر آنچه ما شیعیان در عالم، در طول این قرن های متمادی بهره مند شده و هستیم، همه از قبل تلاش ها و کوشش های ایشان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، گفت: البته پدر بزرگوارشان امام باقر(ع)، این حرکت عظیم علمی را که باقر العلوم(ع) بودند، آغاز کردند و این فرزند بزرگوار، یعنی امام صادق(ع)، این حرکت را به اوج رساندند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: شیعیان پیرو امام صادق (ع) باید غیرت دینی داشته باشند و هر زمان گناهی در جامعه مشاهده شد از خود غیرت نشان دهند.

وی در خطبه دوم با بیان اینکه امروز میهمان سرباز شهید والامقام مرزبانی« فرزاد بلیان» هستیم که در درگیری با ضد انقلاب، به شهادت رسیده است، نوکران بیگانه، مسلحانه قصد ورود به ایران اسلامی را داشته که مرزبانان شجاع و این شهید عزیز در برابر آنها ایستادگی نموده و اجازه هیچ گونه تجاوز به خاک مملکت امام زمان(عج) را به آنها نداده اند.

در ادامه موضوعات روز با اشاره به خیزش بزرگ دانشجویان جهان علیه جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اتفاق نتیجه استقامت مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی همواره برای به تصویر کشیدن یک چهره متمدن از خود سالهاست هزینه های فراوانی متحمل شده، گفت: به رغم تمرکز نظر رژیم اشغالگر قدس در دانشگاههای غربی، اما امروز همین اقشار دانشگاهی به مقابله با رفتارهای باطل و خصمانه او پرداخته اند و این بسیار برای صهیونیسم دردناک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha