یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نسل‌های جدید انقلاب آگاهی و اطلاعات لازم درباره منش و رفتار ائمه اطهار(ع) ندارد و کم کاری در این حوزه مشخص است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، روز یکشنبه با بیان اینکه معرفت و آگاهی نسل کنونی به ویژه کودکان و نوجوانان با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آنگونه که باید و شاید در جامعه صورت نگرفته است اظهار کرد: برای آشنایی نسل‌های جدید انقلاب با سیره و منش ائمه اطهار(ع) باید برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شود. بر این اساس برنامه دهه کرامت با هدف تبیین هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با مکتب اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت خادمین حرمین شریف بارگاه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در این استان زنجان حضور خواهند یافت، ابراز کرد: برنامه‌های دهه کرامت یک بهانه است تا بدانیم زیر سایه چه نعمت‌های بزرگی زندگی و نفس می‌کشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: جلسات متعددی در چند روز گذشته برای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه کرامت در استان انجام شده است.

حجت‌الاسلام ناصر عنوان کرد: مناسبت‌های مذهبی که برای برنامه‌های مختلف در جامعه برگزار می‌شود باعث آشنایت بیشتر مردم با سیره و مکتب ائمه اطهار(ع) است و باید سعی شود برنامه‌های اجرایی دارای کیفیت لازم باشند تا عموم مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی نوجوانان و جوان نسبت به مکتب اهل بیت(ع) از اهداف برنامه‌های این دهه است اضافه کرد: متولی برنامه‌های مربوط به‌ خادمین حضرت معصومه(س) سازمان امور زندان‌های استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha