یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
اجلاسیه

حوزه/ اجلاس مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران هرمزگان به میزبانی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه از هرمزگان، بیان کرد: اجلاس مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران هرمزگان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و به میزبانی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اجلاس مدیران با هدف تبیین آیین نامه انضباطی و امور صیانتی ویژه هیئت انضباطی مدارس و با حضور دو نفر از اعضای هیئت انضباطی و معاون پژوهش هر مدرسه برگزار می شود.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به برنامه‌های پژوهشی این اجلاسیه که به صورت برخط برگزار می‌شود، تصریح کرد: تشریح فعالیت های پژوهشی بر اساس راهبردهای برنامه ۵ ساله با حضور آقای مرتضی کرامتی، رئیس اداره فعالیت‌ها، مجامع و همایش‌های پژوهشی، کارگاه آموزشی راهی برای بهتر دیده شدن(خبرنویسی در پایگاه پویش) محمد نصاری، رئیس اداره تعاملات و ارتباطات پژوهشی، وبینار آموزشی هوش مصنوعی، کاربرد هوش مصنوعی در نگارش مقاله، با حضور سید جواد امامی برگزار می‌شود.

اجلاس مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران هرمزگان برگزار می‌شود

وی گفت: این دوره یک روزه و با حضور ۵۰ نفر از مدیران و معاونین پژوهشی مدارس علمیه خواهران هرمزگان در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود.

اجلاس مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران هرمزگان برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha