یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1155045
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹
سید علی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: تجلیل از معلمان باید همگانی شود تا جایگاه آنها در جامعه ارتقا پیدا کرده و این شغل جاذبه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه دیّر، شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دیر، با تبریک هفته بزرگداشت معلم، اظهار داشت: مسئله تعلیم و تربیت و کار بزرگ معلمان در ارتباط تنگاتنگ با آینده جامعه اسلامی ماست.

وی افزود: اگر جایگاه معلم درست شناخته شود و همه ما به آن واقف شویم، می‌تواند مقدرات آینده ما را که به دست فرزندان و دانش آموزان ما رقم می‌خورد، درخشان کند.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: تجلیل از معلمان باید همگانی شود تا جایگاه آنها در جامعه ارتقا پیدا کرده و این شغل جاذبه پیدا کند.

وی با بیان اینکه تکریم معلم در جامعه، موجب ارتقا کشور می‌شود، گفت: معلم نه تنها در زمین بلکه در عرش خدا هم مورد تجلیل و تکریم است.

امام جمعه دیّر یادآور شد: این مدال افتخار بر سینه معلمان زده شده که عنوان معلمی از آن خداست و پیامبر اسلام هم خود را معلم می‌داند.

وی با بیان اینکه معلم هویت‌سازی، شخصیت‌سازی و انسان‌سازی می‌کند، عنوان کرد: تربیت انسان‌هایی خودساخته، خلاق، مبتکر، مومن، متدین، دل در گرو انقلاب و اسلام هنر معلم است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: در این موقعیتی که قرار داریم، با وجود فضای مجازی و مسائل پیرامونی ما کار تربیت دانش آموزان سخت است ولی شما معلمان از عهده آن برمی آیید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha