چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
دیدار

حوزه/ سردار موقوفه ئی با تشریح اقدامات و فعالیت های انتظامی استان سمنان در راستای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت اخلاقی و امنیت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار جلیل موقوفه ئی، در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک پیشاپیش فرارسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: مأموریت های پلیس در راستای تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر طرح ریزی و در حال اجرا است.

وی با تشریح اقدامات و فعالیت های انتظامی استان سمنان در راستای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت اخلاقی و امنیت جامعه است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه هر فرد در جامعه اسلامی است و هر کس به اندازه مسئولیت خود باید در راستای احیای فرایض اسلامی کوشا باشد و یکی از مهمترین رسالت های پلیس اهتمام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

سردار موقوفه ئی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و زنده نگه داشتن ارزش های دینی و سیره بزرگان دین تقویت و شناساندن عناصر و مؤلفه های هویت ملی لازم است که تمامی افراد جامعه به اهمیت نقش خود در احیاء، ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر بیش از گذشته واقف باشند.

وی همراه سازی جامعه و آگاه سازی عمومی را لازمه اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خواند و بیان کرد : در جامعه اسلامی در دوران انتظار، همه آحاد جامعه نسبت به این فریضه حیاتی مسئولیت دارند و باید در حد توان به ارائه معروف ها و محدود کردن منکرات در جامعه بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha