چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: معتقدم استمرار این ماموریت طرح نور با صلابت و اقتدار می تواند جامعه اسلامی را از زشتی این منکر بی حجابی در تهران و سراسر کشور پاک و تطهیر نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن دعا برای عاقبت بخیری کلیه کارکنان انتظامی، برای آنان از درگاه خداوند منان موفقیت و بهروزی را در اجرای کلیه ماموریت ها به ویژه اجرای طرح نور مسئلت داشت و تصریح کرد: من معتقدم استمرار این ماموریت طرح نور با صلابت و اقتدار می تواند جامعه اسلامی را از زشتی این منکر بی حجابی در تهران و سراسر کشور پاک و تطهیر نماید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاکید کرد: انتظامی به همان اندازه که در تامین امنیت اجتماعی مسئول است، در تامین امنیت اخلاقی و روانی جامعه هم مسئولیت دارد و این مسئولیت بسیار خطیر،حساس و تعیین کننده است و نقش آن غیر قابل انکار است.

وی با تاکید مجدد به اجرای مقتدرانه و هوشمندانه طرح نور گفت: طرح نور در تهران دارای اهمیت ویژه ای است من برای اجرای این طرح دست سردار محمدیان و یکایک کارکنان انتظامی تهران بزرگ را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم چرا که دست اجرا کنندگان احکام الهی را بوسیده ام.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی به کلیه کارکنان توصیه کرد: در اجرای کلیه ماموریت ها به ویژه اجرای طرح نور چنانچه نیت ما الهی باشد و با اخلاق اسلامی برابر موازین شرعی و اخلاقی کار خود را صحیح انجام دهیم مطمئن باشید اجر بسیار عظیمی در انتظار ماست، در این کار خداوند چنان اجری به شما خواهد داد که در سی سال خدمت بدست نخواهید آورد.

وی با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در برخی از نقاط کشور گفت: مشارکت کارکنان انتظامی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تقریبا صد در صد بود که جای تقدیر و تشکر دارد، دشمن در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی همه ی طراحی اش این بود که حداکثر ده درصد مردم پای صندوق ها حضور یابند ولی به کوری چشم دشمنان انقلاب، مردم حماسه آفریدند و چهل و دو درصد مشارکت در پای صندوق های رای حاصل شد و این موضوع بسیار جای تشکر دارد و ان شاءالله دور دوم انتخابات هم در در حوزه های تعیین شده با مشارکت و حضور مردم همیشه در صحنه رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: همان گونه که باید به احکام شرعی عمل کرد باید به دستورات سیاسی از جمله حضور در انتخابات نیز عمل کنیم و با نشاط پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی با تاکید بر اتحاد، همدلی و وحدت کلمه گفت: ما باید ید واحده باشیم و این انسجام ما ضامن موفقیت در تمامی ماموریت ها خواهد بود و تنها هدف ما از اجرای طرح نور، اجرای حکم الهی و قانون مسلم و قطعی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به بلوغ سیاسی کارکنان انتظامی بیان داشت: ضمن مشارکت خود و اعضای خانواده باید تمام کسانی که با آنها مرتبط هستید را برای شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح ترغیب و راهنمایی کنید، باید کاری کنیم تا مردم ما را از نظر درک مسائل سیاسی و اجتماعی به عنوان مرجع اصلی بشناسند و از راهنمایی های ما استفاده کنند.

وی در پایان با قدردانی از کارکنان و خانواده های آنان تصریح کرد: خانواده بزرگ انتظامی کشور همواره در همه صحنه ها دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال و مستمر داشته و همواره در صف مقدم قرار داشته و دارد و می تواند نقش مهم خود را در صحنه انتخابات نیز روز به روز افزایش دهد و سهم بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ها داشته باشند و  در انتخابات پیش رو ( دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی)  همانند انتخابات گذشته حضوری پرشور و دشمن شکن خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha