یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
.

حوزه/ امام جمعه نظرآباد گفت: راه مقابله با جنگ شناختی، استمرار راه شهدا و عمل به درس های مکتب آنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز،حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا و استمرار راه پر خیر و برکتشان گفت:راه مقابله با جنگ شناختی، استمرار راه شهدا و عمل به درس های مکتب آنان است.

خطیب نماز جمعه نظرآباد با اشاره به ایام پیش رو خاطرنشان ساخت:سه ماه ذیقعدة، ذیحجة و محرم الحرام برای ارتباط با خدا و سلوک الی الله به مثابه سه ماه نورانی رجب، شعبان و رمضان المبارک است.

وی در ادامه با اشاره به میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام یاد آورشد:هجرت امام رضا(ع) ایران را«شیعه خانه اهل بیت(ع)» و " زمینه‌سازان ظهور " تبدیل کرد و سیاست رضوی، تهدید عباسی را به فرصت تمدن رضوی تبدیل کرد.

خطیب نماز جمعه نظرآباد افزود:این حقیقت فلسفه‌ی این کلام حکیمانه رهبر معظم انقلاب است که: «انقلاب ما، در حقیقت میراث علی بن موسی الرضا(ع) است».

وی خاطر نشان ساخت:درس امروز آزادی خرمشهر، درک حقیقت ترجیح هزینه مقاومت بر هزینه تسلیم بود

حجت‌الاسلام قادر محمدی در انتها افزود: ازمردم شهیدپرور ومسئولین محترم بابت حضور با شکوه در مراسم تشییع وگرامی داشت شهید علی کبودوندی تشکر می کنم

خطیب نماز جمعه نظرآباد به ضرورت توجه به رشد جمعیت اشاره کرد و گفت:یکی از مهم‌ترینِ اقدام‌ها برای افزایش جمعیت، فرهنگ‌سازی و به تعبیر دقیق‌تر تغییر گفتمان جامعه، از کاهش جمعیت به افزایش جمعیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha