یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024

اعضای بنیاد خیریه مسجد ‌آیت‌الله انگجی تبریز با ‌آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی دیدار کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، ‌آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی در این دیدار، بالاترین شرافت یک مسلمان واقعی را تمسک به آموزه های دینی و مکتب اهل بیت(ع) دانستند و گفتند: گدائی در کوی اهل بیت(ع) و ائمه عصمت و طهارت موجب افزایش موفقیت ها و سعادت انسان می شود.

معظم له توسل به وجود مقدس امام عصر(عج) را عامل اصلی موفقیت های شیعیان دانستند و افزودند: در آیات قرآن بر اهمیت توسل به ائمه(ع) برای کسب رضایت خداوند تأکید شده است و باید روحیه توسل در جامعه گسترش یابد.

ایشان خدمت به مکتب اهل بیت(ع) را بسیار مهم و افتخار ‌آمیز توصیف کردند و یادآور شدند: احیای مکتب اهل بیت(ع) از عبادات بزرگ و از وظایف همه شیعیان است.

این مرجع تقلید فعالیت در عرصه ترویج مبانی مهدویت را در راستای رضایت امام عصر(عج) ارزیابی کرده و گفتند: شعائر مهدویت باید روز به روز گسترش یابد و پیام های دینی آن برای مردم گفته شود.

معظم له ترویج یاد و نام امام زمان(عج) در جامعه را لازمه ظهور آن حضرت دانستند و گفتند: بر اساس روایات اگر کسی امام زمان خود را نشناسد و بمیرد با مرگ جاهلان مرده است.

ایشان ایمان به زنده بودن امام زمان(عج) را از شئون مکتب تشیع عنوان کرده و افزودند: مراکز مهدویت پژوهی باید بیش از گذشته مردم را با خصوصیات و ویژگی های دوران غیبت آشنا سازند.  


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha