شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

آقای مایگاثانی مشاور رئیس جمهور بورکینافاسو و رهبر مذهبی تیجانی‌های این کشور از جامعه العلوم الاسلامیه مرکز جهانی علوم اسلامی قم بازدید به عمل آورد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، رهبر تیجانی‌های بورکینافاسو در بازدید از مؤسسه عالی علوم انسانی ضمن آشنایی با قسمت‌های جامعه العلوم و فعالیت‌های مرکز جهانی علوم اسلامی با ابراز خرسندی از حجم فعالیت‌های علمی انجام شده در مرکز جهانی علوم اسلامی، وجود چنین مؤسسه‌ای جهت پرورش طلاب علوم اسلامی از ملیت‌های مختلف در رشته‌های علوم انسانی را مورد نیاز امروز دنیا، برشمرد.

مشاور امور مذهبی رئیس جمهور بورکینافاسو، محبت به اهل‌بیت(ع) و پیامبر اعظم(ص) را مهمترین عامل وحدت بخش جهان اسلام دانست و خواستار گسترش روابط علمی میان مراکز علوم اسلامی دو کشور و ایجاد زمینه استفاده هر چه بیشتر طالبان علوم و معارف دینی کشورش از دستاوردهای علمی مرکز جهانی علوم اسلامی شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد زارعان، مدیر جامعه العلوم الاسلامیه به تبیین دستاوردهای علمی این مؤسسه پرداخت و از توافق با دانشستان (دانشگاه مجازی) امام خمینی(ره) جهت پوشش دروس مؤسسه در دانشگاه مجازی و امکان دسترسی جهان به فرآورده‌های علمی این مؤسسه خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha