شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

روحانیون طرح هجرت و مستقر شهرستان گرمسار به منظور بررسی نیازهای تبلیغی در این شهر گردهم آمدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام مصائبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار گفت: این گردهمایی با محوریت راهکارهای نوآوری و شکوفایی با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبیلغات اسلامی استان سمنان برگزار شده است.

وی افزود: تلقی ما از دین، مفهوم عام جامعه شناختی آن نیست، بلکه مقصود، اسلام ناب به عنوان خاتم ادیان الهی است و انتظار ما از این نوع دین، سرپرستی همه جانبه تکامل اجتماعی به عنوان پیام الهی است.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی گرمسار با اشاره به ساماندهی تبلیغ در این شهرستان گفت: مفهوم ساماندهی و تنظیم یک نظام، موازنه جامع اجتماعی است که بتواند همه شئون جامعه را به وحدت و هماهنگی برساند.

در این گردهمایی همچنین معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر محوریت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه گفت: نوآوری و شکوفایی بدون پشتوانه فعالیت‌های فرهنگی اثرگذاری لازم را نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: جامعه اسلامی باید هم در حوزه مباحث معنوی و هم مباحث علمی به شکوفایی در عرصه‌های جهانی دست یابد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد باتأکید بر تحقق جنبش نرم‌افزاری و تولید علم به نام‌گذاری امسال به نام نوآوری و شکوفایی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری آرمان‌ها و ایده‌هایی را برای نظام جمهوری اسلامی در نظر دارند که خود را در چشم‌انداز چند ساله جمهوری اسلامی کاملا نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha