شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: لازمه توسعه جامعه، مستلزم توجه جدی مسئولان به زیرساخت‌های دینی و فرهنگی کشور است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حاج‌عزیزخانی در مراسم گشایش نمایشگاه «فرهنگ مناسبت‌های مذهبی» استان قزوین افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، باید فضایی که در آن زندگی می‌کنیم فرهنگی باشد تا بتوانیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی ادامه داد: باید به مقوله فرهنگ که زیر بنای همه مسائل است توجه شود.

حجت‌الاسلام حاج‌عزیزخانی اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های دینی و فرهنگی از مهمترین راه‌های دست‌یابی به توسعه پایدار در جامعه محسوب می‌شود، که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه توجه مسئولان به مقوله فرهنگی و دینی باید بیش از گذشته باشد، افزود: برای رسیدن به توسعه همه جانبه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و سیاسی نیازمند ابزارهای دینی و فرهنگی هستیم.

حجت‌الاسلام عزیزخانی اظهار داشت: متاسفانه در جامعه دینی ما مسایل سیاسی برجسته شده و به مسایل فرهنگی توجه کمتری می‌شود.

وی افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار بایستی در تمامی مولفه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به امور دینی و فرهنگی توجه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: دولت‌ها بیشتر وقت  خود را معطوف به ساخت و ساز کرده‌اند و به تنها چیزی که توجه نکرده‌اند مقوله دینی است در صورتی که دین در تمام مسایل کارکرد دارد.

حجت الاسلام عزیزخانی یادآور شد: تنها ساخت و ساز درمناطق محروم، راه‌گشای حل مسایل و مشکلات نیست، بلکه توجه به فرهنگ، جزیی از نیاز های ضروری جامعه است که موجب رفع بسیاری از معضلات در کشور می گردد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha