یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

اسقف اعظم و رهبر دینی کاتولیک‌های زیمبابوه ضمن محکوم نمودن حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: ما از این بابت بسیار متاسفیم و در همین راستا ضمن هماهنگی با کلیساهای کشور به زودی بیانیه رسمی خود را در محکومیت اسرائیل صادر خواهیم نمود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، رابرت ندلوو با توجه به وقایع دلخراش اخیر در فلسطین افزود: در همین ارتباط کار به این صورت است که این بیانیه پس از انتشار در روی سایت‌های مسیحیت جهان قرار خواهد گرفت البته ما به دنبال این هستیم تا در صورت امکان نشستی را هم در این ارتباط در آینده نزدیک داشته باشیم که موضوع را بررسی دقیق‌تر نماییم.

وی ادامه داد: من در انگلیس شاهد تظاهرات گسترده مردمی در لندن علیه اسرائیل بودم و دو نظریه در خصوص حمله اسرائیل به غزه در ذهن دارم.

اسقف اعظم و رهبر دینی کاتولیک‌های زیمبابوه گفت: نخست آنکه انتخابات در اسرائیل نزدیک است و بی‌شک این حملات در ارتباط با سیاست‌های تبلیغاتی می‌تواند باشد.

رابرت ندلوو افزود: یا اینکه حمله این رژیم با همکاری بوش صورت گرفت که در روزهای پایانی حکومت وی در آمریکا این اتفاق انجام شود چرا که اسرائیل مطمئن نیست در دوره ریاست جمهوری اوباما چه اتفاقی خواهد افتاد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha