پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی دوشنبه شب در مراسم اختتامیه سی‌و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) با اشاره به روش زندگی پیامبر(ص) گفت: پیامبر اکرم(ص) با اخلاقی نیکو با مردم در ارتباط بودند به گونه‌ای که بسیاری از مردم آن زمان شیفته اخلاق پیامبر(ص) شده‌ بودند.

به گزارش مرکز خبر حوزه،  وی افزود: پیامبر(ص) اخلاقی متین داشتند و با این اخلاق بسیاری از جاهلان آن زمان را به دین مبین اسلام دعوت کردند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین با بیان اینکه باید از منش و رفتار پیامبر(ص) بهره گرفته و استفاده نماییم، گفت: اخلاق پیامبر(ص) به گونه‌ای بود که در جای جای زندگی ما می‌تواند نقش داشته باشد و از این رو باید به آن توجه کافی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی  در ادامه به برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف اشاره کرد و افزود:  برگزاری این مسابقات امری مهم است و می‌توان از طریق آن شور قرآنی در جامعه ایجاد کرد.

وی اظهارداشت: در کنار حفظ و قرائت قرآن کریم توجه به مفاهیم قرآنی نیز از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به قاریان و حافظان قرآن کریم گفت: افرادی که در مسابقات قرآنی شرکت کرده و یا قاری و حافظ قرآن هستند باید رفتار آن‌ها نیز قرآنی باشد تا بتوانند از نعمات آن استفاده نمایند.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha