چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024

مدیرکل اعزام مبلغ معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 500 مبلغ در قالب طرح بشیران جوان خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید غلام‌عباس موسوی از راه‌اندازی دوره جدید اعزام مبلغان با عنوان «بشیران جوان» خبر داد و گفت: این اعزام بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری و به منظور ساماندهی و اعزام طلاب جوان غیر ملبس مدارس علمیه، تاسیس و راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این طرح با جذب طلاب جوان که پرونده تبلیغی رسمی ندارند، از آنها برای تبلیغ چهره به چهره در بین اقوام، دوستان و ... در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، محرم و حتی ایام نوروز استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 500 نفر از مبلغان در طرح بشیران جوان در ایام نوروز امسال اظهار داشت: با توجه به دید و بازدیدهای مردم در ایام نوروز، این مبلغان توانستند با حضور در این برنامه‌ها با بیان مسایل اخلاقی، حجاب و عفاف و دیگر مسایل در بین اقوام و خویشاوندان تاثیرگذار باشند.

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی توجه به شاخصه تبلیغ چهره به چهره را از جمله برنامه‌‌های این اداره کل نام برد و گفت: هر چه توجه مبلغان به این شاخصه بیشتر شود و در راه تبلیغ از آن بهره‌برداری کنند تبلیغ موثرتری را خواهیم داشت.

وی از گسترش گروه‌های تبلیغی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت بیشتر تبلیغ گروهی نسبت به تبلیغ انفرادی، در سال گذشته گروه‌های تبلیغی را توسعه و گسترش دادیم.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha