چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024

فصلنامه علمی پژوهشی قبسات از مجلات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نظر دارد طی اعلام فراخوان، نسبت به نگارش مقالات خود جهت چاپ ویژه نامه های اقدام نماید.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام محمد جداری عالی، مدیر اجرایی فصلنامه قبسات، با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت:فصلنامه علمی ـ پژوهشی قبسات نمایه ‌شده در ISC و دارای ضریب تأثیر(IF)، در نظر دارد شماره‌های آیندة خود را در قالب ویژه‌نامه به موضوعات مشخصی اختصاص دهد که از طریق این فراخوان به اعلام عمومی جهت نگارش مقالات آن اقدام خواهد شد.

حجت الاسلام عالی افزود: این مقالات در موضوعات خلقت انسان، عقلانیت شیعه، نفس و روح انسان، کارکردهای دین، در باره فلسفه دین و کلام جدید معاصر شیعی نگاشته خواهند شد.

بر اساس گزارش روابط عمومي پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدیر اجرائی فصلنامه قبسات ادامه داد: اساتید و محققین محترم می توانند با انتخاب موضوع مورد نظر خود جهت نگارش مقاله ضمن تماس تلفنی با شماره 7775113 -0251 داخلی 321 و یا ازطریق آدرس ایمیل Qabasat@iict.ir نسبت به  هماهنگی های لازم با تحریریه فصلنامه اقدام نمایند.

شایان ذکر است، فصلنامه قبسات با هدف تبيين نظري متقن و عقلاني زیر‌ساخت‌هاي تفكر ديني، نظام ارزشي اسلام و مباني آرماني انقلاب اسلامي و پاسخگويي به پرسشهاي ديني معاصر با تاكيد بر نيازمنديهاي طبقة تحصيل كرده با گرايش‌هاي گوناگون فكري، طبق معيار تفكر اصيل وحياني در حال فعالیت است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha