یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

چهارمین گردهمایی دانش‌آموختگان پس از چند روز فعالیت و برنامه‌های متنوع و کاربردی، سرانجام امروز در قم به کار خود پایان داد.

به‌گزارش مرکز خبر حوزه، معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های این نهاد حوزوی بین‌المللی گفت:این مرکز در طی سال‌ها فعالیت موفق شده هزاران دانش‌پژوه و طلبه غیرایرانی را جذب و با بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود، آنها را با معارف اهل بیت (ع) و مبانی شیعی آشنا نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم‌الهی افزود: جامعةالمصطفی با پذیرش نخبگان در ام‌القری جهان؛ یعنی شهر مقدس قم و ارائه آموزش‌های لازم، توانسته است به ترویج مکتب اهل بیت (ع) در سراسر دنیا بپردازد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری چهارمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی، گفت: در این گردهمایی 50 دانش‌آموخته فرهیخته المصطفی که در بیش از 40 کشور جهان به فعالیت‌هایی چون تدریس در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها، مدیریت مراکز فرهنگی، تالیف و ترجمه، تولید علم و اندیشه و ... اشتغال دارند، حضور داشتند.

معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی برنامه‌های این گردهمایی را متنوع و کاربردی دانسته و اظهار داشت: در این گردهمایی که هدف آن تقویت بنیه معنوی و علمی دانش‌آموختگان، و آشنایی آنان با نهادهای علمی و فرهنگی حوزوی و همانگ‌سازی برنامه‌های برگزار گردید.

خاطرنشان می‌شود، دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی پس از پایان مراسم اختتامیه در قم، به مشهد مقدس عزیمت نموده تا ضمن زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و آشنایی با بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی، در کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی و نیز نشست‌های علمی شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha