چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024

وزارت حج عربستان طی اطلاعیه توهین آمیزی ، موسسات و عوامل اجرایی عمره را در صورت تخطی از آئین وهابیت ، به مجازات سنگین و فوری تهدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه ، در اطلاعیه وزارت حج عربستان به تمام موسسات و شرکت های عمره هشدار داده است تا در خلال برنامه هایشان از گمراه کردن(!) عمره گزاران به واسطه هدایت آنها به قبور و مزارهای موجود در عربستان به شدت پرهیز کنند.

در این اطلاعیه ، بیان کردن اهمیت قبور در تاریخ و اندیشه اسلامی (که شامل قبور ائمه بقیع و شخصیت های بزرگ اسلامی مانند حضرت ابوطالب ، حضرت خدیجه ، حضرت ام البنین و بسیاری شخصیت های دیگر نیز می شود ) از مصادیق گمراه کردن شمرده شده است.

وزارت حج عربستان در این اطلاعیه ، کارگزاران شرکت های عمره و موسساتی را که از این قاعده تخطی کنند ، به اشد مجازات تهدید کرده است.

این وزارتخانه وهابی تصریح کرد : مجازات افراد متخلف ، سخت و فوری خواهد بود.

خاطر نشان می شود خاندان وهابی سعودی که استقرار خود را مدیون آمریکا و انگلیس و همکاری های پشت پرده با صهیونیست هاست ، امروز به اصلی ترین عامل استکبار در منطقه تبدیل شده است و ناجوانمرادانه به تحریف تاریخ و تفکر اسلامی دست می زند به طوری که علاوه بر شیعیان ، بسیاری از علمای اهل سنت در کشورهای مختلف با عقاید این فرقه انحرافی مخالفند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha