دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه برادران و هیئت همراه از واحد پژوهش کتابخانه مدرسه علمیه فاطمیه دامغان بازدید کردند.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبرحوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عماد از بخش‌های مختلف واحد پژوهش شامل پایان‌نامه‌ها، مقالات طلاب، نشریات، کامپیوتر، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار کاوش در کتابخانه بازدید نمود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی عماد با بیان اهمیت و ضرورت پژوهش تصریح کرد: حقیقت پژوهش زدودن معلومات و شفافیت موهومات است. از این رو گام نهادن در وادی تحقیق منوط به فراهم شدن مقدمات است که با برخورداری از دانش، مهارت، اخلاق و آمیختن با سازماندهی و تکنیک، شجره طیبه‌ای را پدید می‌آورد.

وی در ادامه افزود: رتبه و موقعیت ممتاز علمی مدرسه فاطمیه دامغان مرهون لطف و نظر امام زمان‌(عج) و دقت، عزم آگاهانه و تلاش مسئولین مدرسه و واحد پژوهش می‌باشد.

*اردوی یک روزه اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه دامغان

بر پایه این گزارش اردوی یک روزه با حضور اساتید و طلاب مدرسه در روستای طرزه از توابع شهرستان دامغان برگزار شد.

خانم مهرابی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه‌(س) هدف از برگزاری این اردو را آشنایی با مدرسه علمیه طزره ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین طلاب و اساتید و ایجاد روحیه نشاط بعد از برگزاری امتحانات پایان ترم بیان کرد.

بر اساس این گزارش زیارت امامزاده اسماعیل بن موسی‌، برگزار نماز جماعت، سخنرانی مدیر مدرسه، بازدید از حوزه علمیه طزره با قدمتی بیش از 300 سال، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و... از دیگر برنامه‌های این اردوی یک روزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha