یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 253246
۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰

مراسم پياده‌روي جمعی از بانوان محجبه قمی عضو هيئات مذهبي با عنوان «پياده‌روي رهپويان ولايت» برگزار شد.

به گزارش مرکزخبر حوزه، اين مراسم معنوي امروز از مقابل مسجد الزهرا(س) قم آغاز شد و دختران عضو هيئات مذهبي و شركت‌كنندگان در طرح اوقات فراغت اداره کل تبليغات اسلامي استان قم با پاي پياده به سمت مسجد مقدس جمكران حركت كردند.

شركت‌كنندگان در اين مراسم پس از حضور در مسجد مقدس جمكران، در برنامه‌هاي فرهنگي در نظر گرفته شده در حسينيه اين مسجد شركت كردند.

سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين محمود نجاريان‌زاده، معاون فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان قم و مريم معين‌الاسلام استاد حوزه و دانشگاه با موضوع «وظايف دختران در عصر انتظار» و «لزوم رعايت عفاف و حجاب اسلامي» از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بوده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قم در پايان اين مراسم، مسابقه‌اي بين شركت‌كنندگان در پیاده‌روی برگزار و از برترين‌ها آن با اهداي جوايزي تقدير شد.

مسئول امور بانوان سازمان تبليغات اسلامي استان قم در حاشيه اين مراسم از استقبال بانوان جوان براي شركت در اين مراسم قدرداني كرد و گفت: همان گونه كه پيش بيني مي‌شد حضور دختران محجبه جوان در اين مراسم گسترده بود كه اين امر نشان‌دهنده علاقه‌مندي آنها به فرهنگ مهدوي است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha