یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024

شیخ عفیف النابلسی از علمای لبنان گفت: مردم لبنان فعالیت های جاسوسی آمریکا را در جنگ جولای 2006 برای اسراییل فراموش نمی­کنند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه،وی با اشاره به تحرکات مخفیانه آمریکا در لبنان ابراز داشت: به نظر میرسد که تحولات لبنان و سوریه و برخی کشورهای منطقه، برخی دولت های استعماری را نگران کرده و با اقدامات جاسوسی به دنبال ضربه زدن به  خط مقاومت هستند.

رئیس حوزه علمیه الزهراء(س) در شهر صیدا افزود: هم اکنون فشارهای بی سابقه ای متوجه سوریه است تا در برابر آمریکا و اسراییل و برنامه های آنها برای سیطره بر کلیدهای امنیتی و ثروت های منطقه تسلیم شود.

وی گفت: از مهم ترین این فشارها فشاری است که از سوی جامعه عرب بر سوریه وارد می­شود و آنها در پاسخ به موضع گیری های این کشور در قبال فلسطین و هم پیمان شدن سوریه با ایران و حمایت او از نیروهای مقاومت لبنان و فلسطین و عراق به دنبال انتقام جویی از سوریه هستند.

امام جمعه صیدا اظهار داشت: این اقدامات آنها و قصد آنها برای تحریم سوریه تاثیری نخواهد داشت بلکه تنها نتیجه آن برای آنها این است که غرب آنها را در بازار تخریب و زورگیری و تقسیم اتحاد عربی، به رسمیت خواهد شناخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha