شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: نمایشگاه تخصصی محصولات فرهنگی با هدف تربیت و تهذیب طلاب در مرکز اسلامی غرب کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفتگو با سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، با ذکر این مطلب که برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کردستان در بخش‌های مختلف پیگیری و اجرا می‌شود، اظهارداشت: از جمله فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه علمیه کردستان برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی این معاونت در مرکز اسلامی غرب کشور در سنندج است.

وی افزود: این نمایشگاه از روز بیست و نهم دی ماه با هدف ارتقای تربیت اخلاقی و تهذیبی و افزایش بصیرت و بینش سیاسی طلاب و خانواده‌های آنان در سنندج برگزار می‌گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: ارایه آخرین دست آوردهای علمی و پژوهشی در زمینه مباحث اخلاقی و تهذیبی این معاونت درقالب کتاب، الواح فشرده آموزشی، مجلات تخصصی، نشریات و بروشورهای ویژه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حجت الاسلام محمودی با ذکر این مطلب که محصولات این نمایشگاه با 20درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود، اظهارداشت: این نمایشگاه دارای غرفه‌های مختلفی است که از آن جمله می‌توان به غرفه اداره کل فرهنگی، غرفه قرآن و عترت، غرفه اداره کل مشاوره، اطلاع رسانی، خانواده و تربیت اخلاقی اشاره کرد.

وی حضور طلاب شیعه و سنی در این نمایشگاه را موجب رونق بیشتر این نمایشگاه و بهره مندی آنان از جدید ترین مطالب تخصصی حوزه تهذیب دانست و اظهارداشت: علاقه مندان می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت 8 الی 12 و عصر از ساعت 15 الی 17 از قسمت‌های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha