جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، اجرای طرح تفکیک صف و ستاد حوزه را در راستای خدمت رسانی مطلوب به حوزویان عنوان کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فرّخ فال در نشستی با مسئولین و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان قم، ضمن توصیه به همه کارکنان صف و ستاد براي همکاري و همدلي بیشتر در جهت پیشبرد اهداف عالیه حوزههای علمیه، گفت: تفکیک صف از ستاد و تمرکز مدیریت استان قم در مدرسه عالی دارالشفا، به منظور چابک سازی، روان سازی و سهولت امور اداری و اجرایی طلاب و محصلین حوزه علمیه قم انجام گرفته است.

مسئول حوزه مديريت حوزه هاي علميه با اشاره به این که، ارتباط صمیمی صف و ستاد نقش مهمی در رشد و تعالی این دو جایگاه حوزوی دارد، تصریح کرد: کسانی که ناآگاهانه به دنبال تباین و ضربه زدن به این ارتباط هستند، ناخواسته در مسیر مخالف مصالح حوزههای علمیه حرکت میکنند.

مدیر حوزه علمیه استان قم با تاکید بر این مطلب که رشد و شکوفایی هر مجموعه ای با همدلی و پشتکار میسر است از همه کارمندان خواست تا با تلاش وافر و خالصانه، مدیران حوزه را ياري نمايند تا حوزه با آرامش کامل و منطبق با آنچه رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و اکابر و بزرگان حوزه( دامت برکاتهم) مي خواهند، به اهداف عالي خود نائل گردد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ‌فال ادامه داد: قطعا اگر همه ما دست به دست هم دهيم مي توانيم در فضایی سالم و صمیمی، با يک کار قابل قبول، به‌سمت اهداف عاليه حوزه حرکت کنیم و کاستي ها و نواقص را در همه مراحل آموزشي برطرف نماييم .

وی در پایان تاکید کرد: مدیریت حوزه علمیه استان قم باید مظهر و الگوی رأفت، محبت، تلاش خالصانه و ایثار در خدمت رسانی به سربازان حضرت ولی عصر(عج) باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha