چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: طلاب جهادی از مهمترین رسالت خود یعنی هدایت فکری و فرهنگی جامعه غفلت نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام حسین طیبی فر ، طی سخنانی در جمع طلاب بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی بسیج سازندگی اظهار داشت:  امام خمینی (ره) همواره دغدغه هدایت جامعه را در مسیر اسلام داشتند.

وی افزود: امام راحل در همین مسیر به دنبال رفع محرومیت محرومین جامعه به ویژه مستضعفین فکری بودند.

حجت الاسلام طیبی فر همچنین با اشاره به خدمات جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب و کارهای عمرانی این نهاد در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر چند این اقدامات خوب بوده ولی به اندازه کافی انجام نشده و لذا باید با قوت ادامه پیدا کند

وی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در مناطق محروم اظهار داشت: یکی از مهمترین اصول در این مسیر، انتقال فرهنگ اسلامی و انقلابی به اقشار مختلف مردم است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان همچنین با اشاره به جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سکانداری انقلاب در بحران ها و فتنه های گوناگون، گفت: بصیرت بخشی از مهمترین رسالت های طلاب بسیجی است که در اردوهای جهادی نیز باید این مساله را مد نظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی در دوران امام خمینی (ره) با پنهان کاری سعی داشتند زمینه را برای فتنه انگیری و توطئه در سال های پس از ایشان فراهم کنند.

حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: این افراد به واسطه ترس از امام خمینی (ره) که در جایگاه رهبر اول جامعه قرار داشتند، عقاید انحرافی خود را پنهان می کردند ولی امروز آنها را به صراحت بیان می کنند.

وی گفت: امروز حتی برخی از گوشه نشینان ، در جامعه حضور پیدا کرده و علم مخالفت با نظام اسلامی را بلند می کنند.

وی با بیان اینکه طلاب با آموزه های اسلامی آشنا و همواره مدافع انقلاب هستند، افزود: حضور طلاب بسیجی در اردوهای بسیج سازندگی، نقش کلیدی در انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی در مناطق محروم دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha