چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی از برگزاری دوره تابستانی ویژه طلاب پایه اول این استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد قهرمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این طلاب که تعداد آن ها به 220 نفر می رسد، در چالدران که خوش آب و هواترین منطقه استان آذربایجان غربی می باشد، گردهم آمده و یک دوره آموزشی تابستانی 40 روزه را می گذرانند.

وی همچنین با اشاره به حضور حدود 20 تن از اساتید مجرب در این دوره گفت: این دوره از بیستم تیرماه آغاز شده و همزمان با پایان ماه مبارک رمضان ، خاتمه می یابد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی یادآور شد: در این دوره تابستانی، آموزش هایی در زمینه فرهنگی، تبلیغی، اخلاقی، علمی و ... به طلاب پایه اول ارایه می شود.

وی همچنین گفت: یک دوره تابستانی 40 روزه نیز در برخی از مدارس علمیه استان، ویژه طلاب بالاتر برگزار می شود که این دوره ها نیز با هدف ارتقای علمی و پژوهشی طلاب تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین قهرمانی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی ویژه مدارس علمیه این استان بیان داشت: در حال حاضر طلاب مدارس علمیه میاندوآب ، امام خمینی (ره) ارومیه و سلماس در مشهد مقدس به سر می برند.

وی در خاتمه گفت: در حال حاضر اکثر مدارس علمیه این استان در مرحله توسعه و تجهیز به منظور آماده سازی برای سال تحصیلی آینده می باشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha