جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024

معاون فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اگر بتوانیم در زمینه عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی با محتوا و جذابی را تولید و عرضه کنیم، می توان انتظار داشت که برخورد نیروی انتظامی با مظاهر بدحجابی اثرگذار باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین احمد زادهوش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در این که تحقق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دغدغه جدی همه ماست، شکی نیست، اما باید به این واقعیت هم معترف بود که متاسفانه در عرصه تولیدات جذاب و تاثیر گذار در این راستا آن طور که باید و شاید کار نکرده ایم.

وی افزود: واقعا به سختی می توان ده عنوان کتاب را نام برد که در راستای ترویج ارزش عفاف و حجاب، واجد شرایط جذابیت و گیرایی برای کودکان و نوجوانان و جوانان باشد.

معاون فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تاکید بر این که باید در این راستا، کمبودها را مرتفع سازیم، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که بسیاری از نهادهای فرهنگی وتبلیغی همچون صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... گرچه دغدغه کار در عرصه ها عفاف و حجاب را داشته، اما تولیدات جذاب و موثر چندانی را در این عرصه نداشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین زادهوش در ادامه با  انتقاد از برخی تضادها در تعریف حجاب و پوشش اسلامی در جامعه، اظهار داشت: حجابی که در صدا وسیما تعریف می شود با حجابی که در آموزش و پرورش بیان می شود و یا نیروی انتظامی به دنبال آن است، یکسان نیست و طبعا با ایجاد تناقض، مخاطبان را سردرگم کرده ایم.

وی ادامه داد: آنچه مهم است این که باید در این باره تولیدات منطقی، پرمحتوا و جذابی روانه بازار کنیم و بدانیم که به تعبیر رسای مقام معظم رهبری "هیچ کار فرهنگی در کشور بدون تاثیر نیست".

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خاتمه بیان داشت: اگر بتوانیم در عرصه عفاف و حجاب محصولات فرهنگی با محتوا و جذابی را تولید و عرضه کنیم، می توان انتظار داشت که  برخورد نیروی انتظامی با مظاهر بدحجابی اثرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha