یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

اولین جلسه اولیا و مربیان مدرسه علمیه جعفریه قاین در خراسان جنوبی با حضور امام جمعه شهرستان قاین و مسئولین نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی، اساتید، طلاب، فضلا و مسئولین مدرسه جعفریه قاین در محل سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی‌اکبری از اساتید مدرسه نکاتی را در خصوص مسایل و برنامه‌های آموزشی این مدرسه بیان نمود.

وی در ادامه خطاب به والدین طلاب گفت: فراگیری علم و داشتن اخلاق دینی از ضرورت‌های یک طلبه موفق است که خانواه‌ها باید در این زمینه فرزندان را تشویق و ترغیب نمایند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری، ضمن تقدیر  از انجمن اولیا و مربیان سال گذشته، خواستار مهیا نمودن وسایل و امکانات آموزشی و رفاهی و زمینه‌سازی برای پیشرفت طلاب شد.

حجت‌الاسلام ابطحی‌مقدم، مدیر این مدرسه نیز به برنامه‌های آموزشی مدرسه و پیشرفت طلاب اشاره نمود و اظهار داشت: بیشتر طلاب این مدرسه از پیشرفت خوبی در زمینه تهذیب و آموزش برخوردار بوده‌اند تا جایی که در سال‌های اخیر این مدرسه به لحاظ سطح علمی جز مدارس فعال در سطح استان بوده است.

وی افزود: تعداد 38 نفر از طلاب مدرسه در سطح استان حائز رتبه ممتازی بوده‌اند که تعداد 12 نفر آنان  به شهرستان قاین اختصاص دارد و همچنین دو نفر از طلاب جز برترین‌های پژوهشی می‌باشند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اصفهانی امام جمعه شهرستان قاین نیز ضمن تقدیر از پرسنل مدرسه و تبریک این موفقیت خواستار استعدادیابی در منطقه قاینات شدو برنامه‌های صحیح و کار و تلاش مسئولین و اساتید را جز موفقیت طلاب مدرسه جعفریه قاین دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام نخعی‌پور به نمایندگی از مرکز خدمات خراسان جنوبی طی سخنانی  این افتخار بزرگ علمی، پژوهشی را به اساتید، مسئولین مدرسه و اولیا  طلاب تبریک گفت.

گفتنی است در پایان از 12 نفر طلبه که در سطح استان به عنوان برتر علمی و 2 نفر به عنوان برتر پژوهشی با اهدا جوایزی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha