چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که 9 دی نقطه پایان و تیر خلاصی بر جریان فتنه 88 بود، گفت: این حماسه نقطه آغاز آینده‌ای پایدار تر و درخشان‌تر برای نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، امروز در همایش بیداری اسلامی از سلسله نشست‌های  انقلاب اسلامی، مخاطرات  امروز و فردا که از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، درباره نقش و مدیریت مقام معظم رهبری در حفاظت از نظام و انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان این که شرق و غرب که از گذشته با هم اختلاف داشتند، جمعه برای نابودی ایران اسلامی با هم متحد شده‌اند، ادامه داد: در حرکتی جهانی، شاهد تلاش همه جانبه برای مقابله با نهضت امام خمینی(ره) و نظام اسلامی هستیم که به فضل خداوند، نه تنها در این کار موفق نبوده‌اند، بلکه روز به روز بر قوام این نظام نیز افزوده شد.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که همه امید دشمان به رحلت حضرت امام(ره) بود، گفت: در این راستا، دشمن در بیوت و شخصیت‌ها و احیاناً‌ به جایگاه‌های حساس نظام نفوذ کردند که فتنه 78 و 88 از جمله این تلاش‌ها بود.

وی به شکست‌های روز افزون امریکا و اسرائیل در عرصه بین‌المللی و داخلی اشاره کرد و گفت: شکست‌های آمریکا و اسرائیل در جنگ 33 روزه، عراق و... و از سوی دیگر قدرت یافتن روز افزون ایران و نقش‌آفرینی آن در عرصه بین‌الملل، موجب شد که دشمن با استفاده از فرصت به وجود آمده در فتنه 88، زهر خود را به نظام اسلامی بریزد که خوشبتانه موفق نشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: فتنه گران بعد از حضور گسترده مردم در انتخابات که فرصتی برای ناامید کردن دشمن بود، با ادعای دروغین تقلب و تلاش در ابطال انتخابات، آن را به تهدیدی برای نظام اسلامی تبدیل کردند.

وی درباره نقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی توطئه ها، گفت: همان گونه که حضرت امام(ره) در برخورد با جبهه ملی، نهضت آزادی، جریان سلمان رشدی و... قاطعانه و با درایت و تدبیر خاصی عمل کردند، مقام معظم رهبری نیز در جریانات اخیر این گونه عمل کرده و با شکیبایی، نظام اسلامی را حفظ کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: مقام معظم رهبری، بر اساس اختیارات خود، پس از اتمام مهلت طرح شکایات انتخابات، آن را تمدید کردند تا کاندیداهای معترض، اعتراض خود را از طریق قانونی ارائه کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نشست رهبر معظم انقلاب با نمایندگان کاندیداها بعد از انتخابات، اظهار داشت:‌در این نشست افراد نظرات خود را مطرح کردند که در این میان، یکی از نمایندگان کاندیداها در سخنان خود مقام معظم رهبری را متهم به حمایت از یکی از کاندیداها کرد که ایشان فرمودند، اینها شاخص‌هایی است که من به آنها از قبل از انقلاب و بعد از آن اعتقاد دارم و ناظر به شخص نیست.

وی افزود: آنها پرچم تقلب در انتخابات را برافراشتند و در ابتدا نیز جمعیتی زیر آن جمع شد که بعد از چند روز، با توجه به مشخص شدن چهره واقعی مدعیان احیای خط امام(ره) و فرصتی که در اختیار دشمنان نظام قرار گرفت، تنها عده ای اندک بر مسیر خود پافشاری کردند.

وی در ادامه به واقعه 9دی اشاره کرد و گفت:‌ 9دی، نتیجه تدبیر عاقلانه و مدبرانه مقام معظم رهبری بود؛ این تدبیر رهبری موجب شد که مردم علاقه‌مند به نظام اسلامی، واقعیت را درک کنند و به صورت خودجوش وارد میدان شوند و حماسه‌ای در نقش بر آب کردن تمام دسیسه‌های دشمن رقم بزنند.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر این که 9 دی نقطه پایانی به جریان فتنه 88  بود، افزود: این حماسه نقطه آغازی برای آینده‌ای پایدار تر و درخشان‌تر است که درس‌های زیادی داشت؛ رقم خوردن این حماسه نشان داد که اگر این ملت دیروز مدعیان دروغین مجاهدین خلق را نابود کردند؛ امروز مدعیان دروغین خط امام را پس زدند، اگر فردا هم کسی ادعای ارتباط با امام زمان(عج) را داشته باشند، این سیلی را خواهد خورد.

وی با تأکید بر این که باید بدانیم، امتحانات الهی همواره در پیش روی ما خواهد بود و تمام شدنی نیست، افزود: مردم امروز می‌دانند که پیروی واقعی خط امام(ره) کیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان خاطرنشان کرد:‌ زمانی که جهان این مقاومت و توانایی جمهوری اسلامی ایران در نابودی و کنار زدن دشمنان اسلام را دارد،‌ امیدوارانه در برابر استکبار و سلاطین ایستادند و حرکت خود را ادامه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha