شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024

حضرت آيت الله شبيري زنجاني گفتند: سعي شود که اخلاص در مجاهدت در راه خدا حفظ شود، وعده خداوند هم قابل تخلف نيست و ‌قطعي است و ما هم براي موفقيت مسئولين اجرايي دعا مي کنيم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید، شب گذشته در ديدار سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به وعده الهی در خصوص جایگاه مجاهدت در راه خدا، گفتند :خدواوند متعال در آیات متعدد قرآن کریم وعده داده است هرکس در راه حق مجاهدت کند، خدای متعال نیز راه های متعددی را برای حل مشکلات و رسیدن به هدف به روی او می گشاید.

 حضرت آيت الله شبيري زنجاني به فرمانده ناجا توصیه کردند: سعي شود که اخلاص در مجاهدت در راه خدا حفظ شود، وعده خداوند هم قابل تخلف نيست و ‌قطعي است، ما هم براي موفقيت مسئولين اجرايي دعا مي کنيم.

در ادامه این دیدار، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نیز در سخنانی با بیان این که امروز از افتخارات نظام اسلامی، داشتن پليسي متعهد، مخلص و غيرتمند است، گفت: امروز بسیاری از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور به الگویی مناسب برای سلیر کشورها به ویژه درنهضت بیداری اسلامی  تبديل شده اند، که همه این افتخارات به برکت نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: امام راحل (قدس سره)، مراجع عاليقدر روحانيت معظم و همه کساني که زمينه ساز انقلاب اسلامی بودند، به خصوص شهدا و ايثارگران که راه را هموار کردند، نظام اسلامی را به رسم امانت به دست ما سپرده اند باید از آن محافظت کنیم .

امام جمعه قم تاکید کرد: اگر بخواهيم رضايت حضرت وليعصر (عج) را در کارهايي که به عهده ماست، درک کنيم، ابتدا بايد بتوانیم رضایت ولي فقيه  را کسب کنیم و مطيع امر ایشان باشيم .

وی با مقايسه پليس قبل و بعد از انقلاب اسلامي، بيان داشت: در زمان رژيم طاغوت، مردم به پليس علاقه و اعتماد نداشتند، ولي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، به برکت وجود مقدس ولي امر امام زمان (عج) و مرجعيت شيعه و عنايات خاص خداوند وخون شهيدان ، مردم نیروی انتظامی را به عنوان پليس اسلامي، ايراني، غيرتمند، دلسوز، با صفا و به دور از آلودگي ها می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین سعيدي همچنین با تقدير از برخورد نيروي انتظامي با بدحجابي، خاطرنشان کرد : این اقدامات واقعا جاي تشکر دارد و مطمئن باشيد مردم، مسئولين و به خصوص مراجع عظام تقلید، از شما جز اين را نمي خواهند .

امام جمعه قم در پایان خطاب به سردار احمدی مقدم گفت: امید واریم همان گونه که تا به حال موفقيت داشته اید، خداوند روز به روز بر توفيقات شما بيافزايد و همه ما را قدردان زحمات، خدمات و فداکاري هاي نیروی انتظامی قرار دهد .

در ابتدای این دیدار، سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این نیرور در پیشگیری و مبارزه و کاهش جرایم ارائه داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha