جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: حمایت و پشتیبانی مراجع عظام تقلید و علما و جامعه مدرسين حوزه موجب شده که اقدامات ما سرعت بيشتري پيدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار اسماعيل احمدي مقدم، شب گذشته در ديدار آیت الله العظمی شبيري زنجاني که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت : خدا را شکر مي کنم که بار ديگر توفيقي شد که علاوه بر زيارت بارگاه ملکوتي کریمه اهل بیت (س)، از محضر مراجع معظم تقليد و علما کسب فيض و معنويت کنيم.

فرمانده نيروي انتظامي خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی مراجع عظام تقلید و علما و جامعه مدرسين حوزه موجب شده که اقدامات ما در قم سرعت بيشتري پيدا کند.

وی به فعالیت مرکز آموزش بصيرت ناجا در قم اشاره کرد و ادامه داد: سالانه 12 هزار نفر از افسران نيروي انتظامي، بين يک تا دو هفته در اين مرکز آموزش مي بينند و با بصيرت ديني و معارف اسلامي آشنا مي شوند.

سردار احمدی مقدم اضافه کرد: آموزش پرسنل در اين مرکز آثار مثبت بسیاری داشته است، به طوری که تخلفات و جرائم کارکنان از سال 80 تا الان، همه ساله کاهش ده درصدي داشته و در سال گذشته اين کاهش به 20 درصد رسید و از آغاز سال جاری تاکنون به 29 درصد رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: اين کاهش، به معناي سالم سازي و معنوي سازي درون محيط سازمان و درستکاري و سلامت سازمانی است.

براساس اعلام ناجا، وی با اشاره به کاهش آمار جرائم در کشور، ابراز داشت : امروز در کل کشور به جزء سرقت هاي خرد، در همه جرائم کاهش داريم و اين روند کاهش جرائم چند سالي است که ادامه دارد و خط امنيتي اميدوارکننده ای است .

وي با اشاره به این که امسال الحمدالله تاکنون جرائم تروریستي نداشته ايم، یادآور شد: اولين سال در طول عمر انقلاب اسلامي است که حتي يک واقعه تروريستي انجام نشده و انشاء الله تا آخر سال هم همين طور باشد؛ البته این بدان معنا نیست که دشمنان اقدامی نکرده باشند، بلکه اقدامات آنان خنثي شده است؛ این دستاورد نتيجه فعاليت ناجا به تنهایی نيست، بلکه وزارت اطلاعات، سپاه، ورزات کشور و همه دستگاه ها نهایت تلاش را انجام داده اند.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پایان خاطرنشان کرد: امسال با همه تهديداتي که وجود داشته، ولي چه در موضوع امنيت، چه در کاهش جرائم و چه در افزايش کشف جرم، شرايط امنيتي کشور بهتر شده است، به طوری که امروز سرعت عمل در کشف جرم بسيار بالا رفته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha