شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

امام جمعه قم گفت: امروز همه کسانی که برای این حرکت ها سفره ای پهن کرده بودند و نقشه ای بر سر داشتند، با این حرکت انقلابی22بهمن امت اسلام این خواب آشفته را به گور بردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی روز یکشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم قم  که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، خاطرنشان کرد: آمده ام به دشمن بگویم اگر تو احساس می کنی مردم ، با چند سخن و حرکت دست از انقلاب برخواهند  داشت این آرزو را به گور خواهی برد.

وی افزود: این مردم آمده اند بگویند ما آن امام و پیشوا و رهبر را داریم، ای امت قهرمان، به امت اسلام و رهبری وفادار بمانید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ای آمریکا و ای ورشکستگان سیاسی بدانید این بار نیز مثل همه دفعات دیگر این راهپیمایی خاری به چشم شما دشمنان و گلی بر سر رهبر انقلاب خواهد بود.

امام جمعه قم ادامه داد: ای امیدهای امام و امیدهای ولایت و رهبری گوش به فرمان امام امت باشید، با حرکت او حرکت کنید، با سرانگشت تدبیر او بگردید که گردیدن بر حول ولایت نهایت رضایت رهبری و خواست مولایمان مهدی آل محمد(ص) است.

حجت الاسلام والسملیمن سعیدی ابراز امیدواری کرد: این قدم هایی که مردم برداشته اند، بد اخلاقی های اخیر را از بین ببرد و خداوند کسانی که نقشه علیه نظام می کشند نابود کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha