سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

رییس جامعةالمصطفی العالمیه، جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی را مهمترین جشنواره المصطفی دانست و بر مستند سازی و حفظ مستندات این جشنواره تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در نشستی با اعضای کمیته علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی، این جشنواره را مهمترین جشنواره جامعةالمصطفی از لحاظ رتبه و جایگاه دانست که همه دست اندرکاران باید برای برگزاری آبرومندانه آن نهایت همکاری را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت جشنواره شیخ طوسی، بر مستندسازی و حفظ مستندات جشنواره، تهیه گزارش تحلیلی و آسیب شناسانه از جشنواره امسال، اعلام موضوع ویژه سال آینده، معرفی و تقدیر مناسب آثار برتر، ورود نمایندگی های داخل و خارج در جشنواره، همکاری معاونان پژوهش صفوف با دبیرخانه جشنواره و حضور طلاب در مراسم زمان برگزاری جشنواره، تاکید کرد.

در این نشست همچنین، حجت الاسلام خیری، دبیر علمی پانزدهمین جشنواره شیخ طوسی، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، خاطرنشان کرد: در بخش اصلی این دوره، 367 اثر از 295 محقق و در بخش ویژه نیز،‌ 90 مقاله از 92 محقق به دبیرخانه جشنواره ارائه شده است که از بین این آثار، 63 اثر در بخش اصلی و 23 اثر نیز در بخش ویژه حائز رتبه برتر شدند.

براساس اعلام المصطفی، وی، به ثمره علمی این دوره از جشنواره اشاره کرد و ابراز داشت: 17 مقاله از مقالات برتر جشنواره، به زیور طبع آراسته خواهد شد و همچنین چکیده تمامی مقالات به صورت نسخه الکترونیک ارائه می گردد و در روز سوم اسفند، از 30برگزیده از ملیت های مختلف، به نمایندگی از تمامی برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha