پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024

امام جمعه رودسر تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و تفاوت روز به روز قیمت ها، مسئولان موظفند با پیروی از فرمایشات رهبری تمام هم و غم خود را برای بهبود شرایط اقتصادی، کنترل تورم و مشکلات روزمره مردم صرف کنند.

حجت الاسلام تقی زاده در گفتگو با خبرگزاری حوزه، رسانه ای شدن اختلافات در آستانه راهپیمایی 22 بهمن را موجب شاد شدن دشمنان توصیف و افزود: این اتفاق نامیمون با هدف گیری تضعیف نظام،  بازتاب وسیعی در سطح رسانه های بیگانه داشته است.  

امام جمعه رودسر با اشاره به نکات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر نکشاندن اختلافات سیاسی به میان مردم، گفت: مسئولان و سران مملکتی باید اختلاف دیدگاه و سلیقه خویش را در میان خود حل و فصل کنند چه اینکه رسانه ای شدن اختلافات، تنها باعث متضرر شدن مردم و حیثیت انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام تقی زاده سپس با بیان اینکه متاسفانه امروز مردم در طبقات اقتصادی پایین و متوسط از نظر معیشتی در فشار و سختی هستند، ادامه داد: علت این مشکلات نه تنها تحریم های دشمنان بلکه اختلافات قوا و صرف انرژی بر سر مسائل غیر اساسی است.

 امام جمعه رودسر با تصریح بر اینکه نباید با گفتار و اعمال خود فضای کشور را در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری غبارآلوده و متشنج کرد، افزود: از آنجا که انتخابات عرصه رقابت سیاسی است، ممکن است تنش های فعلی بر حضور مردم تاثیر منفی ایجاد کند و حتی چه بسا طبق خواست دشمن، باعث تکرار حوادث تلخ فتنه سال 88 شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده در پایان تاکید کرد: امروز تقاضای تمام مردم این است که منتخبانشان در دولت و مجلس سخنان و نصایح رهبری را فصل الخطاب خویش قرار دهند و با رعایت تقوای سیاسی رضایت امام زمان (عج) را جلب کرده و از ثمره خون امام و شهداء پاسداری کنند. 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    خدا بیامرزدش