شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

آیت الله گرامی با اشاره به این که مردم به اهمیت و وجوب مسئله انتخابات واقف هستند و حضوری فعال در این عرصه دارند، ابراز امیدواری کرد که مردم با شاخصه‌هایی که مشخص شده است، اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، استاد حوزه علمیه قم، در هنگام انداختن رای خود به صندوق سیار شماره 473 شهر مقدس قم، با اشاره به این اهمیت مسئله، گفت: انسان موجودی اجتماعی است که یکی از لوازم زندگی، تشکل‌های اجتماعی می‌باشد.

آیت الله گرامی افزود: حضور در تشکل‌های اجتماعی زمینه‌ساز حل مشکلات مختلف از جمله ضروریات زندگی انسان است و افراد جامعه نسبت به این تشکل‌ها وظیفه دارند.

ایشان با بیان این که تشکل‌های قانون‌گذاری و اجرایی در کشور نقش مهمی در اداره امور دارند، افزود: خداوند متعال در آیه‌های مختلف قرآن کریم به ذکر اهمیت تشکل‌های اجتماعی اشاره کرده است، از جمله در سوره نور خطاب به مردم امر می‌کند که در این تشکل‌ها حضور یابند و بدون اجازه پیامبر(ص) آنها را طرد نکنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: تشکل‌های قانون‌گذاری و مدیریتی و اجرایی در کشور ما در قالب شورهای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و ... وجود دارند که هر کدام از آنها باید با حضور افراد اصلح اداره شود و مردم آنها را برای این مسئولیت ها انتخاب می‌کنند.

ایشان با اشاره به این که مردم به اهمیت و وجوب مسئله انتخابات واقف هستند و حضوری فعال در این عرصه دارند، ابراز امیدواری کرد که مردم با شاخصه‌هایی که مشخص شده است، اصلح را انتخاب کنند.

آیت‌الله گرامی در پایان با تاکید بر این که مردم باید در کنار حضور حماسی، انتخابی اصلح داشته باشند، یادآور شد: اگر کسی فرد غیر اصلح را انتخاب کند در درگاه الهی مسئول خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha