پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024

نقطه مهم در برنامه های آموزش دینی، آموزش دادن مربیان در زمینه های علمی و تربیتی و فقهی است که در این زمینه در تلاش برای هماهنگی با حوزه های علمیه هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مرکز معارف اسلامی شیخ مفید وابسته به شورای اسلامی علمای بحرین با همکاری جمعیت التوعیة الاسلامیة مراسم آغاز به کار برنامه های تابستانه آموزش دینی خود در بحرین را روز چهارشنبه 29 خرداد در مقر جمعیت التوعیه در منطقه الدراز بحرین برگزار میکند.

در این مراسم مسؤولان و مربیان بیش از 100 برنامه آموزش دینی شرکت میکنند و این دیدار از سلسله دیدار های مؤثر در حمایت از برنامه های آموزشی و ارتباط با آنها و ارتقاء سطح آموزشی آنها میباشد.

برنامه های این مراسم عبارتند از سخنرانی یکی از علما در مورد آغاز برنامه تابستانه و نمایش فیلم کوتاهی از برنامه های دینی تابستان و سپس برپایی نشست آزاد برای بحث و تبادل نظر درباره نکات قابل توجه برای تقویت این برنامه و بهره برداری از اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان.

در این زمینه شیخ رضی القفاص مسؤول مرکز شیخ مفید از مسؤولان و مربیان دینی خواست در این دیدار مشارکت فعال و گسترده داشته باشند تا این دیدار نتایج خوبی در پی داشته باشد. وی از اهتمام برادران جمعیت التوعیه برای این اقدام شایسته تقدیر و تشکر کرد.

شیخ القفاص افزود: نقطه قابل توجه و مهم در برنامه های آموزش دینی، آموزش دادن مربیان در زمینه های علمی و تربیتی و فقهی است که در این زمینه در تلاش هستیم که با حوزه های علمیه هماهنگی های لازم را به عمل آوریم. وی همچنین اظهار داشت که در این زمینه علاوه بر همایش سالیانه برنامه های آموزشی که در آینده توسط این مرکز برگزار میشود، دیدارهای با حوزه الغریفی و حوزه الهدی و الغدیر انجام شده است.

 

 

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha