چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024

اختصاصی/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، امکان بهره ‌مندی طلاب از طرح "پایان خدمت" در ازای انجام ماموریت‌های فرهنگی، تبلیغی و تدریسی را فراهم آورد.

به گزارش‌ خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در راستای اجرای مصوبه شماره 58  شورای عالی حوزه مبنی بر بهره‌ مندی طلاب از طرح "پایان خدمت دوره ضرورت" در ازای انجام ماموریت‌های فرهنگی، تبلیغی و تدریسی، با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امکان استفاده طلاب سراسر کشور از این طرح را فراهم آورد.

شرایط شرکت در طرح

بر اساس اعلام اداره مشمولین معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، طلاب متقاضی شرکت در این طرح می‌بایست دارای اتمام سطح یک (کتبی و شفاهی)، کد فعال در مرکز مدیریت حوزه و نیز برخورداری از توانایی‌های لازم برای انجام ماموریت‌های محوله باشند.

همچنین طلاب شرکت کننده در طرح "پایان خدمت" از مزایایی چون حقوق و مزایا از سوی سازمان به کار گیرنده بر اساس ضوابط ستاد کل نیروهای مسلح، عدم نیاز به انصراف از حوزه، پرداخت شهریه طبق نظر مراجع عظام تقلید، استفاده از مرخصی استحقاقی با هماهنگی سازمان مربوطه، گذراندن طرح به صورت پیوسته و ناپیوسته (سه ماهه، شش ماهه و یکساله در صورت توافق سازمان به کار گیرنده) و... برخوردار خواهند شد.

مراکز مجاز به اجرای طرح

بر پایه این گزارش، تعداد 28 سازمان، نهاد و مرکز و موسسه مجاز به گزینش طلاب متقاضی شرکت در این طرح می‌باشند که از آن جمله می‌توان به مدیریت های استانی حوزه، معاونت‌های ستادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، بخش طرح هجرت معاونت تبلیغ حوزه، نمایندگی‌های استانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان اوقاف و امور خیریه، دفاتر نمایندگی امور اهل سنت، دادستانی ویژه روحانیت، نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، موسسه آینده روشن (مهدویت)، دفتر تبلیغات اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، مسجد مقدس جمکران و... اشاره کرد.

همچنین سازمان تبلیغات اسلامی، عقیدتی سیاسی‌های ستاد کل نیروهای مسلح، ناجا، آجا و وزارت دفاع، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی - تحقیقاتی امام موسی‌صدر، مجمع جهانی اهل‌بیت‌(ع)، بنیاد فرهنگی مهدی موعود‌(عج)، ستادهای اقامه نماز و احیای زکات، مرکز جذب و گزینش قوه قضائیه، موسسه فرهنگی اسراء و موسسه روایت سیره شهدا از دیگر مراکز و موسسات مجاز به جذب طلاب متقاضی شرکت در طرح "پایان خدمت" می‌باشند.

مدارک مورد نیاز

طلاب علاقمند به شرکت در این طرح می‌توانند جهت تشکیل پرونده با در دست داشتن برگ اعلام نیاز از مرکز و یا ارگان به کار گیرنده، فتوکپی تمام صفحات شناسنامه، برگ ارزیابی تحصیلی، یک قطعه عکس و فتوکپی کارت ملی به اداره امور مشمولین معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه واقع در قم، خیابان معلم، معلم 12، پلاک 14 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 9 و 37745248-025 داخلی 126 تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده آدرس و شماره تلفن های مراکز مجاز به اجرای طرح "پایان خدمت" طلاب اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام 313/3

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha