چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024

عضو جامعه مدرسین حوزه اهانت به حرم حضرت زینب(س) را اهانت به بارگاه رسول خدا(ص) دانسته و تاکید کرد: سلفی ها دین ندارند و به دنبال مبارزه با اسلامی هستند که بیدارگری را فریاد می کشد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با محکومیت حمله به بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س)، اظهار داشت: تکفیری ها بارها با جنایت های وحشیانه خود نشان دادند که به هیچ  قانون و معیاری پایبند نیستند.

وی با تاکید بر این که اهانت به حضرت زینب(س)، اهانت به رسول خدا(ص) است، خاطرنشان کرد: اهل بیت نبی مکرم اسلام واجب الاحترام هستند و تکفیری ها با توهین به ائمه معصومین(ع)، حرمت رسول خدا(ص) را زیر سوال می برند.

سلفی ها هر عمل غیر انسانی را انجام می دهند

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به این که سلفی ها به نام اسلام هر عمل غیر اسلامی و انسانی را انجام می دهند، تصریح کرد: این گروه منحرف و ضاله به ارزش ها و مسائل اسلامی اعتنایی ندارند و به آسانی انسان های بی گناه و به ویژه کودکان و زنان را قتل عام می کنند.    

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به وحشی گری های گروه های تکفیری در سوریه، ابراز داشت: از کسانی که جگر سرباز شیعه سوریه را به دندان می کشند، نباید انتظار عمل به دستورات دین اسلام را داشت.

حجت‌ الاسلام والمسلمین علیدوست در ادامه به تشریح پشت پرده اقدامات وحشیانه تکفیری ها پرداخت و خاطرنشان کرد: قطعا پشت سر گروه های جنایتکار دولت های ضد اهل بیت(ع) قرار دارند که با حمایت های گسترده مالی و تسلیحاتی از آن ها پشتیبانی می کنند.

وی تصریح کرد: عربستان، قطر، کشورهای غربی و در راس تمام این کشورها آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروه های تکفیری برای جنگ با ملت مظلوم سوریه حمایت و پشتیبانی می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر این که گروه های تکفیری می خواهند مردم مسلمان منطقه و به ویژه مردم سوریه را تحت فشار قرار دهند، اضافه کرد: این جنایتکاران با عنوان کمک به مردم سوریه در حال جنگ با ملت و دولت این کشور هستند.                

سلفی ها به دنبال مبارزه با اسلام اند

حجت‌ الاسلام والمسلمین علیدوست در ادامه مهمترین هدف اتحاد سلفی ها با دولت های مرتجع آمریکایی را شکست بیداری اسلامی در منطقه دانسته و تصریح کرد: دشمنان از گسترش اسلام راستین و بیداری اسلامی که مایه نجات انسان های جهان است، هراس دارند. 

استاد حوزه علمیه قم افزود: سلفی ها دین ندارند و به دنبال مبارزه با اسلامی هستند که بیدارگری را فریاد می کشد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین علیدوست با تاکید بر این که جنایت های وحشیانه سلفی های تکفیری سودی ندارد، تصریح کرد: قطعا مستضعفان عالم تحت پرچم امام زمان(عج) پیروز خواهند شد.              

وی ادامه داد: مسلمانان، علما و حوزه های علمیه جهان اسلام باید از جنایت های سلفی اعلام برائت و بیزاری کنند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مهم ترین وظیفه حوزه های علمیه شیعه را افشاگری و بیدارگری ملت ها دانسته و اظهار داشت: دشمنان با رسانه های تبلیغی خود به دنبال ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه هستند.

اهل تسنن با اقدامات وحشیانه سلفی ها مخالف اند

حجت‌ الاسلام والمسلمین علیدوست با تاکید بر اینکه اهل سنت با اقدامات سلفی ها مخالف هستند، تصریح کرد: رسانه های دنیا می خواهند در ذهن مسلمانان وانمود کنند که اتفاقات در سوریه جنگ شیعه وسنی است؛ در حالی که این سلفی ها هستند که علم جنگ و جنایت را بر دوش می کشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه فرقه گرایی و جنگ از نظر مذهب شیعه محکوم است، خاطرنشان کرد: جنگ و اختلافات میان شیعه و سنی را سلفی ها به دروغ راه می اندازند و خود را به دروغ مسلمان می دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha