پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024

در گفتگو با یکی از فرماندهان میدانی گردان های قدس، وی دائما بر سخنان سید حسن نصرالله تاکید می‌کرد که سید گفته: اسراییل سست تر از خانه عنکبوت است.

سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حال و هوای مرزداران مقاومت را به نقل از پایگاه لبنانی العهد منتشر می‌کند

در حالی روز را به شب می‌رسانند که چشمانشان فقط متوجه دشمن است. توشه آنها قرآن کریم است که به آنها وعده پیروزی و یاری داده، هر چقدر هم که زمان بگذرد و قدرت دشمن آنها نابرابر باشد. آنها مرزداران اسلام هستند، همان ها که دنیا و لذت های آن را ترک گفته و خود را وقف دفاع از سرزمین و ملت و مقدسات خود کرده اند.

 با یکی از این گروه های وابسته به گردان های قدس، جناح نظامی حرکت جهاد اسلامی در فلسطین همراه می‌شوم و گوشه هایی از زندگی این مجاهدان در ماه مبارک رمضان را برای شما نقل می‌کنم.

به شرق شهر غزه میرویم، نزدیک مناطق اشغالی سال 1948و در اینجا است که بوی فضای سرشار از ایمان این گروه مؤمن و مجاهد به مشام می رسد. تا زمانی که وقت افطار برسد، همه مشغول دعا هستند و غذای افطار آنها آب و خرما است و پس از آن نماز جماعت. نماز که تمام شد شب فرا رسیده و در این هنگام فرمانده گروه، افراد را در پست های خود توزیع می‌کند.

با گذر زمان مرزداران مشتاق تدبر در آیات قرآن می‌شوند و پس از آن پیام هایی است که توسط وسایل ارتباطی میان آنها رد و بدل می‌شود: دعا برای اینکه خداوند مقاومان فلسطین و لبنان و خون مسلمانان را حفظ کند و مسجد الاقصی را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کند. این دعاها نشان دهنده عمق آگاهی آنها می‌باشد و اینکه فقط به جنگ با غاصب و اشغالگر توجه دارند و هیچ توجهی به کسانی ندارند که می‌خواهند جهت قطب نمای آنها را از مسایل اصلی امت تغییر دهند. در گفتگو با یکی از فرماندهان میدانی گردان های قدس، وی دائما بر سخنان سید حسن نصرالله تاکید می‌کرد که سید گفته: اسراییل سست تر از خانه عنکبوت است.

ترجمه: سیداحمد احمدزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha