جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب‌الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدامات هیچ نتیجه‌ای ندارد و حزب‌الله قوی‌تر از گذشته برای آزادی قدس تلاش خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  عباس کعبی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی  قدس  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،در سخنانی  اظهار داشت: حضور ملت در این روز نشان دهنده همگرایی و هم‌افزایی امت اسلامی در مسیر تحقق گفتمان امام و رهبری در روز قدس است.

وی ابراز داشت: راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد ملت آرمان فلسطین را فراموش نمی‌کند و هر قدر زمان می‌گذرد به سمت آزادی قدس نزدیک‌تر می‌شویم.

عضو خبرگان رهبری مبنی بر اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: این اقدامات هیچ نتیجه‌ای ندارد و حزب‌الله قوی‌تر از گذشته برای آزادی قدس تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به این که جهت‌گیری نهضت‌های بیداری اسلامی به سمت آزادی قدس است تصریح کرد: در مصر طرفداران و مخالفان  مرسی بر ضد سفارت آمریکا موضع گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین کعبی با بیان این که  تظاهرات مردم بحرین در روز قدس سرکوب شده است تصریح کرد: همچنین درکشور یمن در این روز راهپیمایی با شکوهی در حال برگزاری است که این نشان از اهمیت روز قدس دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha