سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

عضو خبرگان رهبری با اشاره به لزوم تلاش دولتمردان برای عملیاتی سازی منویات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: یکی از لوازم توفیق دولت، بهره گیری از انتقادات و پیشنهادات کارشناسانه، سازنده و دلسوزانه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته دولت ابراز داشت: هفته دولت یادآور شهادت بزرگانی چون رجایی و باهنر است که همه تعهد و تخصص خود را در مسیر اهداف اسلام و انقلاب بکار گرفتند و با شهادت مظلومانه خویش، برای همیشه تاریخ، سربلند و ماندگار شدند.

وی با اشاره به این که رمز ماندگاری و موفقیت دولتها، حرکت در مسیر اسلام و انقلاب و خدمت صادقانه به عموم مردم است، گفت: دولتمردان بکوشند که منویات مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان انقلاب را به خوبی عملیاتی کرده و از نصایح و اندرزهای بزرگان دین و علما و مراجع عظام تقلید، به خوبی بهره لازم را بگیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که هر کدام از دولت های گذشته، دارای یک سری نقاط ضعف و قوت بوده اند، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم بکوشد که در مسیر خدمت رسانی و حل مشکلات مردم، از گذشته عبرت گرفته و سعی در رفع نقاط ضعف داشته باشد.

وی بر لزوم عنایت جدی دولتمردان به انتقادات و پیشنهادات کارشناسانه تاکید کرد و افزود: بی شک چنانچه در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... به نقدها و پیشنهادات سازنده و دلسوزانه توجه شود، بسیاری از مشکلات رفع شده و امور سامان بهتری خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha