جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024

تلاش وزارت اطلاعات بر این باشد که مردم شما را خادم و دلسوز خود بدانند؛ نه محل مچ‎گیری و ایجاد مزاحمت.

به گزارش  خبر گزاری حوزه، حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی امروز در دیدار وزیر اطلاعات که در دفتر معظم له برگزارشد،با مهم توصیف کردن جایگاه وزارت اطلاعات اظهار داشتند: اکثر نیروهای این وزارتخانه انسان های خوب و متعهدی هستند، که این امر از مزیتهای دستگاه است.

معظمله، خطاب به وزیر اطلاعات افزودند: به همان اندازه‌ای که وزارت اطلاعات مهم و قابل توجه است، مسئولیت شما نیز سنگین و کار شما حساس است و باید با کمال دقت این مسئولیت را انجام دهید و در کنار انجام مسئولیت خود مراقب باشید که موجبات تضییع حق افراد فراهم نشود، چون ممکن است با یک گزارش چند کلمهای شما، که دقت کافی در آن نشده، فرد یا افرادی تا سالها دچار خسران و زیان شوند.

ایشان در ادامه بیان داشتند: تلاش شما بر این باشد که مردم شما را خادم و دلسوز خود بدانند، نه محل مچگیری و ایجاد مزاحمت.

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی گفتند: افرادی که به عنوان مسئول و همکار انتخاب میکنید، افراد صالح و فهیم باشند که در خدمت مردم بوده و به فکر سوء استفاده از قدرت و جایگاه خود نباشند.

معظمله تصریح کردند: البته وزارت اطلاعات، وقتی میتواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند که مستقل تصمیم بگیرد و از موازی کاری دیگر دستگاهها مصون بماند.

ایشان  در پایان یادآورشدند: وزارتخانه شما و دولت فعلی، وارث مشکلات فراوانی است که امیدوارم با تکیه بر خدا و با تدبیر لازم، کارها را اصلاح کرده وبه پیش ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha