شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024

همزمان با سومین سال‌روز سفر مقام معظم رهبری به قم، دانشنامه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی رهبر فرزانه انقلاب به همت محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به روزرسانی شد.

مدیر پایگاه حوزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: دانشنامه معظم‌له با یک هزار و 587 مطلب شامل؛ چکیده پایان نامه، گزیده کتاب، مقالات و پرسش و پاسخ از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار دارد.

حجت الاسلام احمد اکبری افزود: این دانشنامه در 11 موضوع  پیرامون شخصیت رهبر معظم انقلاب مطالب ارزشمندی را به مخاطبین خود عرضه می‌کند.

وی ادامه داد:  " زندگی نامه آیت الله العظمی خامنه‌ای"، " اخلاق و ویژگی‌های رفتاری مقام معظم رهبری"، " شخصیت و آثار علمی آیت الله العظمی خامنه‌ای"، " خاطرات، حکایات و مقام معظّم رهبری"، " مقام معظّم رهبری از نگاه دیگران" از موضوعات این دانشنامه می باشند.

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان داشت: "مقام معظّم رهبری در آئینه شعر و ادبیات"، " امام خمینی(ره) در نگاه مقام معظّم رهبری"، " مقام معظّم رهبری در پرسش و پاسخ"، "رهبری در اینترنت و ویژه نامه‌ها" و" مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سا‌ل‌ها" از جمله دیگر موضوعات این دانشنامه است.

لازم به ذکر است علاقمندان می‌توانند برای استفاده از درختواره این نمایه به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/8210

 انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha