جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

جامعه روحانیت شیراز در اطلاعیه‌ای از مردم انقلابی و همیشه در صحنه شیراز دعوت کرد تا در راهپیمایی 13 آبان حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه، در  بخشی از این اطلاعیه آمده: سیزدهم آبان ماه یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمع کثیری از دانش‌آموزان و فریاد استکبار‌ستیزی امام راحل در مقابل رژیم منحوس پهلوی در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون است؛ روزی است که آن پیر سفرده کرده، آن را انقلاب دوم نامید.

این گزارش می افزاید: امروز در حالی در سالروز این وقایع، بار دیگر فریاد استکبار‌ستیزی سر می‌دهیم که جنایتکاری قدرت‌های استکباری به خصوص آمریکا، حتی گریبان برخی از همپیمانان آنها را نیز گرفته‌ و مردم جهان از ظلم و ستم آنها بیشتر از همیشه، به ستوه آمده راه نجات را  تنها در مقاومت و ایستادگی می‌دانند.

این بیانیه با تاکید براینکه ،روحیه استکبار‌ستیزی  و حق‌طلبی ملت قهرمان ایران، ناشی از دیروز و امروز نیست بلکه طنین خروش و سید سالار شهیدان در سرزمین کربلاست، ادامه می دهد: امام حسین(ع) در سرزمین کربلا ندای «هیهات من الذله» را سر داد و طریق حسینی را بر همه جویندگان حق و عدالت و آزادگی تا به ابد روشن نمود که «انی لا اری الموت الا سعادة و الحیاة مع ظالمین الّا برما».

 در این برهه حساس از زمان ،جامعه روحانیت شیراز از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان فارس دعوت می‌نماید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که تنها راه علاج دنیای اسلام را اتحاد در زیر لوای توحید و شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌های او می‌دانند؛ در مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان حضوری فعال و دشمن‌ستیز داشته و انقلابیون جهان را بیشتر از بیش از پیش برای مبارزه با استکبار جهانی دلگرم نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha