شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) گفت: امروز دانشجویان و دانشگاهیان در خط مقدم تولید علم و جنبش نرم افزاری قرار دارند، لذا باید خود را برای مبارزه در جبهه فرهنگی و فکری به خوبی آماده سازند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با گرامی‌داشت 16 آذر به عنوان روز دانشجو، ابراز داشت: این روز یادآور حریت، آزادگی و عدالت خواهی جنبش دانشجویی و نیز روحیه همیشه متبلور آن در مقابله با نظام سلطه و استکبار است.

وی با اشاره به لزوم توجه جدی به مقوله تولید علم و پژوهش در دانشگاه ها، ابراز داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند، رشد و توسعه یک کشور در گروی وجود مراکز علمی و پژوهشی آن است که در این باره دانشگاه‌های ما در خط مقدم این مراکز قرار دارند و باید بیش از پیش به مساله تحقیق و پژوهش در آن ها اهمیت داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت و ضرورت تحقق کرسی های آزاد اندیشی و جنبش نرم افزاری، ادامه داد: امروز یکی از اصلی ترین مطالبات و خواسته‌های دانشجویان این است که فضای ایجاد توسعه کرسی های نظریه پردازی، جنبش نرم افزاری و تولید علم که رهبر معظم انقلاب فرمودند در دانشگاه های ما فراهم تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان تاکید کرد: در شرایط کنونی، هجمه‌های فکری و عقیدتی علیه نظام اسلامی توسط دشمنان طراحی و اجرا می‌شود، دانشجویان ایرانی باید خود را برای مبارزه در جبهه فرهنگی و فکری به خوبی آماده سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha