یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024

در حماسه 9 دی ملت ایران ثابت کرد که هرچند در مسائل فرعی دارای سلیقه‌های مختلف و اختلافی هستند، ‌ولی در دفاع اصول انقلاب با هم متحدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبد‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ حماسه 9دی را از ایام‌الله دانسته و گفت:‌ اگر ایام‌الله را از روز‌هایی بدانیم که در آن جلوه امدادهای الهی نمود می‌یابد، 9دی‌ها نیز می‌تواند مظهر انقلاب و نشان دهنده امداد ویژه خداوند باشد.

وی با بیان این که ‌مردم یکپارچه و یکصدا در مقابل تهاجمات استکبار ایستاده اند،‌ خاطرنشان کرد:‌ ملت ایران ثابت کرده که هرچند در مسائل فرعی دارای سلیقه‌های مختلف و اختلافی هستند، ‌ولی در دفاع اصول انقلاب با هم متحدند.

عضو جامعه مدسین حوزه، پایداری و وفاداری به نظام و ولایت‌مداری را از افتخارات ملت ایران ذکر کرد و ابراز داشت:‌ دشمن پس از خلق حماسه 9دی، ‌فهمید که تا این پایداری نسبت به نظام و  ولایت‌مداری در میان مردم وجود دارد، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

عضو خبرگان رهبری، ولایت فقیه را تضمین کننده بقای انقلاب معرفی کرد و بیان داشت: همانطور که پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دلیل یکپارچگی و جمع شدن مردم بر اصول اتفاق افتاد، ‌تداوم آن نیز با یکپارچگی و جمع شدن بر گرد رهبری و ولایت‌پذیری ممکن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبد‌اللهی با ضروری دانستن زنده نگهداشتن و گرامیداشت 9دی، اظهار داشت:‌ همان گونه که امام خمینی(ره)‌ تأکید کردند 22 بهمن و 15 خرداد را زنده نگه داریم، باید حماسه 9دی را نیز به عنوان ایام‌الله حفظ کنیم؛ چراکه ‌نگهداری این روزها مبدأیی برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمن است.

وی با بیان این که در 9 دی، مردم بصیرت خود رابه رخ جهانیان کشیدند، افزود:‌ دشمنان با مشاهده چنین حرکت‌هایی باید بدانند امروز و فردا هم اگر افرادی بخواهند تحت تأثیر دشمنان، به اصول آسیب بزنند، ملت با قدرت در مقابل آنان می ایستد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha