یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024

کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: سینمای در تراز انقلاب اسلامی ایران به ویژه در شرایط کنونی، بیش از پیش نیازمند ورود حوزویان مستعد به عرصه هنر و سینماست.

کوروش زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: در وضعیت فعلی که دشمنان بر شدت تهاجم فرهنگی خود افزوده اند، لازم است که حوزویان مستعد و علاقمند وارد عرصه فیلم سازی به خصوص فیلمنامه نویسی شوند.

وی با اشاره به این که امروز وارد جنگ رسانه‌اي و تبليغاتي قوی با دشمنان اسلام شده ايم، گفت: اساساً براي اين كه حوزویان بتوانند در راستای تبلیغ آموزه‌های دینی در دنیای کنونی موفق باشند، باید هرچه بیشتر با ابزارهای رسانه ای و هنری نوین از جمله سینما، تلویزیون و تئاتر آشنا گردند تا بر اساس آن بتوانند به تولید محتوای دینی با این گونه ابزارها همت بگمارند.

زارعی خاطرنشان کرد: فیلم چه از نوع سینمایی و چه تلویزیونی آن، به دليل جذاب بودن و تاثيرگذاري بر روي افكار عمومي ابزار كمكي مهمي در راستای نشر معارف الهی به شمار می رود.

این کارگردان و بازیگر تئاتر در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و حمایت های مالی و معنوی، طلاب مستعد بیشتری وارد عرصه های هنری شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha