جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
طلاب

مدیر مدرسه امام صادق (ع) تفرش از تحصیل 83 طلبه در این مدرسه خبردادو گفت: در صدد هستیم تا درآینده ای نزدیک سطح 2 را در این مرکز راه اندازی نماییم.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) تفرش در گفت و گو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، اهمّ فعالیت های مدرسه را تشریح کرد.

حجت الاسلام مصطفی خطاط  با بیان این مطلب که در این مدرسه 83 طلبه در 5 پایه مشغول تحصیل هستند، افزود: در تلاش هستیم، سطح علمی حوزه را از سطح 1 به سطح 2 ارتقاء داده و طلاب بیشتری را برای سال تحصیلی جدید پذیرش کنیم.

وی فعالیت های آموزشی و پژوهشی را مدنظر قرار داد و  گفت؛ در سال تحصیلی جاری، مکانی تحت عنوان اتاق پژوهش با 4 دستگاه رایانه به امر پژوهش  اختصاص یافت که یکی از اساتید نیز جهت مشاوره به صورت تمام وقت مشغول فعالیت شده است.

حجت الاسلام خطاط،  تصریح کرد:  در همین زمینه 3 کارگاه آموزشی با عناوین «فرقه های انحرافی و عرفان های نوظهور»، «تجوید و ترتیل قرآن»  و«بررسی جایگاه، ضرورت و نیاز به مجلس خبرگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی» جهت ارتقای علمی طلاب برگزار شد.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) تفرش اهمیت مسئله تبلیغ را مدنظر قرار و ابرازداشت: تبلیغ از جمله موارد ضروری برای طلاب است که در همین زمینه هرچند طلاب این مدرسه در سطح یک مشغول تحصیل هستند،  اما آموزش های لازم تحت عنوان تمرین سخنرانی و شیوه های نوین بیان احکام برگزار می شود تا طلاب به آن مجهز شده و در آینده بتوانند در امر تبلیغ موفق عمل نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha