شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 328352
۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
اس ام اس

دبیر اجرایی جشنواره ملی ملکوت با اعلام برنامه های اختتامیه این جشنواره از شرکت بیش از 124 هزار نفر در مسابقه پیامکی جشنواره خبر داد.

حمید رضا یونسی در گفتگو با خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: اختتامیه جشنواره مطالعاتی ملکوت، با حضور آیت الله العظمی جوادی آملی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در روز هشتم اسفندماه برگزار می شود.

وی افزود: در بخش وبلاگ‌نویسی 347 وبلاگ در جشنواره حضور یافت که در بخش داوری این وبلاگها از کارشناسان خبره این حوزه استفاده شده است، همچنین در مجموع بیش از 124 هزار نفر در مسابقه پیامکی جشنواره ملکوت شرکت کردند.

دبیر اجرایی جشنواره ملی ملکوت ادامه داد: تاکنون پنج نشست تخصصی استانی ویژه جشنواره برگزار شده است و مجموعههای استانی نیز همکاری خوبی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره داشتهاند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این جشنواره به یک طرح ملی با رویکردهای گسترده فرهنگی و آموزشی مبدل شده و قرار است به مدت 10 سال برگزار شود.

یونسی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی ملکوت با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و بنیاد علوم وحیانی اسراء و برخی دیگر از نهادهای اجرایی، فرهنگی و علمی برگزار میشود.

یادآور می‌شود، اختتامیه جشنواره ملی ملکوت، هشتم اسفندماه با حضور آیت‌الله العظمی جوادی آملی، در بنیاد بین المللی اسرا قم برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha