چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت‌الاسلام نکونام

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال وبختیاری: ارتقاء فرهنگ دینی و ایمان مردم مهم ترین سد در مقابل تهدیدات دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در دیدار با امام جمعه و مسؤولان شهرستان کوهرنگ، با تأکید بر این که ارتقاء فکر، فرهنگ و ایمان مردم مهم ترین سد در مقابل تهدیدات دشمن است، اظهارداشت: راز رشد و ترقی جامعه در توجه همگانی به این امور است و همه نسبت به تحقق این معنا، مسؤولند؛ بکوشیم که مردم را سر سفره فکر، فرهنگ و ایمان نشأت گرفته از توحید بنشانیم.

وی در ادامه به ظرفیت های فوق العاده قوم غیور بختیاری در منطقه کوهرنگ اشاره کرد و بیان داشت: استعدادهای درونی این مردم ستودنی است که نمونه بارز آن، حضور گسترده در مراسم دینی و مذهبی و در رأس آن ها نماز جمعه است.

 رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، استفاده از فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی این شهرستان را ضروری بیان کرد و افزود: اگر کارهای فرهنگی به صورت منسجم و گسترده و با محوریت امام جمعه انجام گیرد، به یقین نتیجه خواهد داد.

وی هم چنین، با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان کوهرنگ، به سفر اخیر خود به دهستان موگویی و مسدود شدن راه ارتباطی این دهستان با مرکز شهرستان و مشکلات فرا روی مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: با دیدن مشکلات بسیار زیاد مردم این منطقه و شرایط فوق بحرانی مردم، نامه ای به ریاست جمهور نوشتم و خواستار بسیج نیروهای کشوری به این منطقه شدم که در نهایت، خروجی آن سفر و پیگیری های به عمل آمده، تشکیل ستاد بحران استانی و دستورات حجت الاسلام و المسلمین روحانی جهت رفع مشکلات بود.

همایش بانوان بختیاری برگزار می شود

حجت الاسلام طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ نیز در ادامه این دیدار، از برگزاری همایش بانوان بختیاری در شهرستان کوهرنگ خبر داد و افزود: این همایش با هدف ارتباط هر چه بیشتر بانوان با سنگر نماز جمعه و تجدید هویت با حضرت زینب در جمعه آینده برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به این که بانوان با پوشش بختیاری در این همایش حضور پیدا خواهند کرد، افزود: انشالله در این همایش، ضمن تکریم روز پرستار، شاخصه های شیر زنان بختیاری نیز عنوان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha