شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام آشتیانی

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دوازدهم فروردین ماه، سالروز تاسیس و پایه ریزی حاکمیت دینی و فقهی در کشور ماست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: مردم مومن و انقلابی ایران در این روز تاریخی، به جمهوریت و اسلامیت نظام رای دادند و حاکمیت ولایت فقیه را جایگزین حکومت طاغوت و طاغوتیان کردند.

وی همچنین افزود: مردم در 12 فروردین 58 پس از آن که در 22 بهمن با توکل بر خدا و تحت رهبری امام خمینی (ره)، کار نظام شاهنشاهی را یکسره کردند، جمهوری اسلامی را به عنوان نظام سیاسی حاکم بر خویش برگزیدند.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه با اشاره به این که دوازدهم فروردین ، روز تحکیم پایه های یک نظام الهی و قرآنی در ایران اسلامی است، گفت: در واقع مردم تحت رهبری روحانیت بیدار و آگاه ، به دنیا اعلام کردند که می خواهند اسلام با همه ابعادش در این کشور ، حاکمیت داشته باشد و دستورات و تعالیم اسلامی، پیاده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود همه سختی ها و مشکلات و توطئه های پیچیده دشمنان در طول سی و پنج سال از آغاز انقلاب اسلامی ، مردم ما ثابت کرده اند که همه جوره پای این انقلاب و نظام ایستاده اند و تحریم ها و فشارها باعث نمی شود که دست از حمایت از نظام ولایت فقیه بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha