دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
آیت‌الله علما

نماینده ولی فقیه درکرمانشاه گفت:موفقیت در اقتصاد و سیاست نیازمند توجه به مباحث فرهنگی است لذا باید به این مقوله توجه ویژه ای شود.

 آیت الله علما در گفت وگو با خبرنگار حوزه درکرمانشاه ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر در نام‌گذاری سال‌ها به مقوله اقتصاد بیان کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده و همه مردم و مسئولان باید در این زمینه همت کنند تا شاهدنتیجه مثبت این مطالبه رهبری درکشور  باشیم .

 وی مقوله فرهنگ را زیربنای امور اقتصادی ، سیاسی و ...دانسته و متذکر شد : با فرهنگ صحیح و درست و توجه به مباحث فرهنگی  می توان زمینه ها ی موفقیت را  فراهم نمود .

 آیت الله علما در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه خاطر نشان کرد: موفقیت در اقتصاد و سیاست نیازمند توجه به مباحث فرهنگی است لذا باید به این مقوله توجه ویژه ای داشت.

 امام جمعه کرمانشاه وظیفه متولیان فرهنگی برای شکوفایی مقوله فرهنگ را سنگین توصیف کرد و گفت: با بهره گیری از سخنان رهبری در نوروز 93مهمترین مباحث فرهنگی، ترویج فرهنگ مصرف کالای تولید داخل، پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی و تکیه بر توان داخلی از اولویت‌های عرصه فرهنگ  است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha